نرم افزار مدیریت مطب قلب و عروق | اینو

اینو بهترین نرم افزار مدیریت مطب قلب و عروق

ویژگی های نرم افزار مدیریت مطب اینو

ویژگی های نرم افزار مدیریت مطب اینو
در انتهای صفحه تصاویر فضای داخلی نرم افزار را می توانید مشاهد کنید.

چرا نرم افزار مدیریت مطب اینو؟

با اینو راحت تر پذیرش کنید و دقیق تر درمان کنید...
نرم‌افزار اینو مزایای بسیاری دارد که بهبود تجربه کاربری و کارایی سیستم‌های پزشکی را به همراه دارد. در زیر به برخی از این مزایا اشاره می‌شود:
چرا نرم افزار مدیریت مطب اینو؟

تحت وب

تحت وب بودن نرم‌افزار اینو در کلینیک‌های قلب و عروق مزایای زیادی دارد که می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
دسترس‌پذیری آسان: پزشکان و پرستاران می‌توانند به راحتی و از هر مکانی به اطلاعات بیماران دسترسی داشته باشند، فقط کافی است به اینترنت متصل شوند.
به‌روزرسانی مداوم: نرم‌افزارهای تحت وب به‌راحتی قابل به‌روزرسانی هستند، که به این معنی است که کاربران همیشه به آخرین نسخه و ویژگی‌ها دسترسی خواهند داشت.
کاهش هزینه‌های سخت‌افزاری: نیاز به نصب و نگهداری نرم‌افزار بر روی سیستم‌های محلی کاهش می‌یابد و این موضوع هزینه‌های مربوط به سخت‌افزار را کاهش می‌دهد.
امنیت داده‌ها: بسیاری از نرم‌افزارهای تحت وب از پروتکل‌های امنیتی قوی برای حفاظت از داده‌ها استفاده می‌کنند و این امکان را فراهم می‌آورند که داده‌ها در سرورهای امن ذخیره شوند.
همکاری و اشتراک‌گذاری اطلاعات: این نوع نرم‌افزارها امکان همکاری بین اعضای تیم پزشکی را تسهیل می‌کنند. اطلاعات می‌توانند به‌راحتی بین پزشکان، پرستاران و دیگر اعضای کادر درمانی مرکز به اشتراک گذاشته شوند.
اپلیکیشن موبایل: بسیاری از نرم‌افزارهای تحت وب با دستگاه‌های موبایل سازگار هستند، که به پزشکان این امکان را می‌دهد که در مواقع ضروری نیز به اطلاعات دسترسی داشته باشند.
استفاده از نرم‌افزارهای تحت وب در کلینیک‌های قلب و عروق می‌تواند به بهبود کیفیت خدمات و افزایش رضایت بیماران منجر شود.

رابط کاربری آسان

نرم افزار اینو یک رابط کاربری آسان و استفاده‌ی آسان دارد که برای هر کاربری قابل استفاده است. از طراحی ساده تا امکانات پیشرفته ی اینو توانسته است تا تجربه‌ی کاربری را برای همه کاربران بهبود بخشد. رابط کاربری آن به گونه‌ای طراحی شده است که کاربران بدون نیاز به دانش فنی عمیق نیز بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند و وظایف مختلف خود را انجام دهند. همچنین، امکانات جستجو، منوهای بازشو، دکمه‌های آسان دسترس و نمایش اطلاعات به شکل واضح و قابل فهم، از ویژگی‌های مثبت رابط کاربری اینو است. به طور کلی، رابط کاربری آسان نرم افزار اینو باعث می‌شود تا کاربران با هر سطح تجربه‌ای، بتوانند به راحتی با آن کار کنند و از تمامی امکانات آن به بهترین شکل ممکن استفاده نمایند.

پرونده سازی

پرونده سازی برای بیماران یک فرآیند مهم در مدیریت اطلاعات پزشکی است که به منظور ثبت و نگهداری اطلاعات پزشکی و درمانی بیماران انجام می‌شود. این فرآیند شامل جمع‌آوری، ثبت، ذخیره و به اشتراک گذاری اطلاعات پزشکی بیماران است به منظور ارائه مراقبت‌های بهتر و بهبود فرآیندهای درمانی.

نرم افزار اینو قابلیت ثبت اطلاعات شخصی، تاریخچه بیماری، نتایج آزمایشات، تصاویر پزشکی و دستورات درمانی را داراست و به پزشکان و پرسنل درمانی امکان مشاهده و به اشتراک گذاری اطلاعات را می‌دهد. همچنین، این نرم افزار قابلیت اتصال به سایر سیستم‌ها و دستگاه‌های پزشکی را داراست که امکان جمع‌آوری خودکار اطلاعات پزشکی را فراهم می‌کند.
استفاده از نرم افزار اینو در پرونده سازی برای بیماران باعث بهبود دقت و سرعت در ثبت و دسترسی به اطلاعات پزشکی می‌شود و به پزشکان و پرسنل درمانی کمک می‌کند تا تصمیمات مناسب‌تری در خصوص مراقبت از بیماران بگیرند. همچنین، این نرم افزار به بیماران امکان دسترسی به اطلاعات شخصی و درمانی خود را فراهم می‌کند که باعث تسهیل در ارتباط بین بیمار و پزشک می‌شود.

نسخه نویسی آنلاین

نسخه‌نویسی آنلاین اینو به پزشکان این امکان را می دهد تا با مشاهده تاریخچه بیماری‌ها، داروهای مصرفی، نتایج آزمایش‌ها، تشخیص‌های پزشکی و سوابق درمانی بیماران به راحتی و با دقت بالا نسخه‌های درمانی را برای بیماران خود صادر کنند. این امر باعث بهبود کیفیت خدمات پزشکی و کاهش خطاهای پزشکی می‌شود. همچنین، این نرم افزارها به پزشکان امکان مدیریت و بروزرسانی لیست داروهای مصرفی بیماران را نیز می‌دهند.
با استفاده از نسخه‌نویسی آنلاین نرم افزارهای پزشکی، اطلاعات بیماران به صورت الکترونیکی ذخیره و قابل دسترسی هستند. این امر باعث کاهش استفاده از کاغذ و بهبود محیط زیست می‌شود. همچنین، این نرم افزارها به پزشکان امکان مشاوره آنلاین با همکاران و دسترسی به منابع علمی و پژوهشی را نیز می‌دهند. با کمک هوش مصنوعی داخلی اینو دسترسی به بانک اطلاعات دارویی با آپدیت لحظه ای نیز میسر است.

مدیریت چندین مطب در یک نرم افزار

با کمک این نرم افزار هر تعداد مطب و کلینیک را که بخواهید درون یک فضا و نرم افزار می توانید مدیریت کنید.
به طور مثال پزشک یک مطب در تهران و یک مطب در شهرستان دارد؛ مدیریت هر دو مرکز در یک محیط امکان پذیر است.

ارتباط با تجهیزات پزشکی و تشخیصی

این نرم افزار این امکان را به پزشک متخصص قلبی می دهد تا اطلاعات و دیتاهای دستگاه های تشخیصی همچون تست ورزش، اکو، هولتر را درون پرونده بیمار به صورت فایل ذخیره و نگهداری کنند.

گزارش گیری

اینو با ارائه تحلیل‌های دقیق مالی، امکان مدیریت بهینه وجوه نقد و منابع مالی را فراهم می‌کنند. این نرم افزار شفافیت مالی را افزایش داده و با ارائه گزارش‌های جامع و دقیق، به بهبود تصمیم‌گیری‌های مالی کمک می‌کنند. همچنین، اتوماسیون فرآیندهای مالی در این نرم‌افزار منجر به صرفه‌جویی در زمان و کاهش اشتباهات انسانی می‌شود.
همچنین تعداد درخواست ها، تعداد پرداختی کامل، تعداد بدهی و تعداد عودتی نیز قابل رویت است.
اتصال به راه های نوبت دهی

اتصال به راه های نوبت دهی

از طریق این نرم افزار می توان کلیه راه های نوبت دهی از جمله سایت، تلفن، اینستاگرام و... را برای پزشک یکپارچه کرد و درون یک نرم افزار مدیریت کرد.
در رابطه با سیستم مدیریت تلفن آنالوگ بیشتر بدانید.

ارتباط با بیماران


از طریق سامانه گفتگوی اختصاصی بیماران می‌توانند بدون نیاز به حضور فیزیکی، نوبت و مشاوره‌های پزشکی دریافت کنند. این امر به کاهش هزینه‌ها و صرفه‌جویی در زمان کمک می‌کند. همچنین، امکان پیگیری مستمر وضعیت بیماران توسط پزشکان وجود دارد، که به بهبود کیفیت مراقبت‌های پزشکی منجر می‌شود. ارتباط مداوم و موثر بین بیمار و پزشک از طریق این سامانه‌، رضایت بیماران را افزایش می‌دهد و باعث می‌شود تا بیماران احساس کنند که همیشه در دسترس پزشک خود هستند. و همچنین مدیریت مرکز می تواند بر روال پاسخ دهی پرسنل خود به بیماران نظارت کامل داشته باشد.

در رابطه با سامانه گفتگوی اختصاصی با بیماران اینـــــو بیشتر بدانید.
اتصال به راه های نوبت دهی

دستیار ویژه پزشکان قلب

بارگذاری خودکار گزارشات تست ورزش، هولتر و اکو روی پرونده بیمار و وبسایت اختصاصی پزشک با استفاده از دستیار ویژه پزشکان قلب
صرفه‌جویی در زمان: این نرم‌افزار به‌طور خودکار گزارشات و نتیجه تست ها را بارگذاری می‌کنند، که باعث کاهش زمان مورد نیاز برای ورود دستی اطلاعات و افزایش کارایی می‌شود.
دقت بالاتر: با اتوماسیون فرایند بارگذاری، احتمال خطاهای انسانی در وارد کردن داده‌ها به حداقل می‌رسد و کیفیت داده‌ها افزایش می‌یابد.
دسترسی سریع به اطلاعات: پزشکان و بیماران می‌توانند به‌سرعت و به‌راحتی به گزارشات و نتایج تست‌های پزشکی از طریق پرونده بیمار و وبسایت اختصاصی پزشک دسترسی پیدا کنند.
مدیریت بهتر داده‌ها: نرم افزار اینو به پزشکان امکان می‌دهد که داده‌های پزشکی بیماران خود را به‌صورت منظم و سازمان‌یافته ذخیره و مدیریت کنند.
افزایش رضایت بیمار: با فراهم کردن دسترسی آسان به گزارشات و نتایج تست‌ها، بیماران احساس می‌کنند که به اطلاعات سلامتی خود دسترسی بهتری دارند و این امر می‌تواند رضایت آنها را افزایش دهد.

مقایسه اینو با سایر نرم افزار های مشابه

در حال حاضر در بازار ایران نرم افزار های متفاوتی برای کلینیک های قلبی وجود دارد که در ادامه به مقایسه "اینــــو" با برخی از آن خواهیم پرداخت:
عدم نیاز به سرور جهت ذخیره سازی اطلاعات که موجب کاهش هزینه های سخت افزاری می شود.
سایر نرم افزار ها اغلب آفلاین بوده و در نتیجه از مزایای نرم افزار آنلاین که در بالا گفته شد برخوردار نمی باشند.
هزینه اینو در مقایسه با سایر نرم افزار ها مطلوب تر می باشد.
امکان ارسال لینک خدمات در سایر نرم افزار ها وجود ندارد.
امکان همگام سازی نرم افزار با سایت تخصصی در دیگر پلتفرم ها وجود ندارد.
ارسال پرونده بیمار برای بیمار و پزشک ارجاع دهنده نقطه قوت پکیج نرم افزار تخصصی قلب اینو می باشد.
قابلیت اتصال به تجهیزات پزشکی تست ورزش، هولتر، اکو و گزارش گیری مستقیم از آنها

هزینه نرم افزار قلب و عروق اینو

با توجه به سال ها تلاش و توانایی‌های تیم برنامه‌نویسی و فنی ما، ما توانستیم یک نرم افزار با کیفیت عالی و قابل اعتماد را ارائه دهیم. قیمت نرم افزار اینو براساس ویژگی‌ها و امکانات منحصر به فرد آن تعیین شده است. ما سعی کرده‌ایم قیمت مطلوبی برای کاربران در نظر بگیریم تا از این فرصت برای بهره‌مندی از نرم افزار ما بهترین استفاده را برده و از امکانات آن بهره‌مند شوند.
برای آگاهی از هزینه و کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره با کارشناسان ما در تماس باشید و ما همواره آماده‌ی پاسخگویی به سوالات شما و ارائه‌ی مشاوره‌های لازم در خصوص قیمت و خرید نرم افزار ما هستیم.

gallery

همانطور که گفته شد نرم افزار مدیریت کلینیک قلبی اهمیت بسیاری برای بهبود عملکرد مطب‌های پزشکی در این حوزه دارد. از مزایای استفاده از این نرم افزار می‌توان به بهبود سیستم نوبت دهی، ثبت و نگهداری پرونده‌های پزشکی، مدیریت مالی و امور اداری، ارتباطات بیمار و پزشک، و گزارش‌دهی بهتر اشاره کرد.
برای انتخاب و استفاده از نرم افزار مناسب باید به نیازهای خاص مطب و پزشکان توجه کرد و نرم افزاری را انتخاب کرد که بهترین امکانات را برای رفع نیازهای خاص فراهم کند.
در ادامه بخش هایی از محیط نرم افزار اینو را می توانید ملاحظه فرمایید.

تصاویر نرم افزار

سوابق تماس ها

نسخه نویسی

گزارش گیری

بله، استفاده از قلم نوری در نرم‌افزارهای مدیریت مطب اینو امکان‌پذیر است، به خصوص برای وظایفی مانند نوشتن یادداشت‌ها، امضای دیجیتال، یا تکمیل فرم‌های الکترونیکی.

فرم‌سازی در نرم‌افزار مدیریت مطب اینو به شما امکان می‌دهد تا فرم‌های الکترونیکی سفارشی برای نیازهای مختلف مطب خود را با استفاده از هوش مصنوعی و بر اساس استانداردهای ICD11 ایجاد کنید. این فرم‌ها می‌توانند در طرح درمان و ثبت اطلاعات بیماران، یادداشت‌های پزشکی، درخواست‌های آزمایشگاهی و غیره استفاده شوند

۱. صرفه‌جویی در هزینه‌ها با اپ کلود
۲. انعطاف‌پذیری بیشتر برنامه‌های ابری
۳. سهولت مدیریت داده‌ها در فضای ابری
۴. پایداری و ارائه مزیت‌های رقابتی در بازار
۵. قابلیت استفاده از برنامه در حال حرکت
امروزه دستگاه‌های تلفن همراه بخش مهمی از زندگی روزمره بیشتر مردم هستند. کاربر انتظار دارد با همین تلفن همراه بدون محدودیت‌های مربوط به موقعیت مکانی یا مشکلات برقراری ارتباط به برنامه‌های مختلف دسترسی داشته باشد. خوشبختانه کلود اپ‌ها این نیاز کاربران عصر اینترنت را به نحو احسن پاسخ می‌دهند.

1. آموزش حضوری
2. آموزش‌های آنلاین در وبسایت شرکت(در صورت نیاز به منابع یا راهنمایی‌های خاص، می‌توانید در وبسایت شرکت نرم‌افزار مدیریت مطب اینو آموزش‌های متناسب با نیازهای خود را دریافت کنید.)

اینـــــو | شرکت نرم افزاری و دیجیتال مارکتینگ پزشکی